Žingsniai, skirti svetainės išdėstymui

Kuriant svetainės išdėstymą yra keletas dažnai atsirandančių populiarių klaidų, ypač su internais ir naujais dizaineriais. Šiame geriausių svetainių išdėstymo žingsnių sąraše apžvelgiama, ką kiekvienas naujos svetainės kūrėjas, dirbantis skaitmeninėje agentūroje, turėtų žinoti ir padaryti prieš pradedant naują projektą ir ką jie turėtų atkreipti dėmesį proceso metu, kad išvengtumėte šių klaidų.

Šie principai apima ne tik dizaino aspektus, bet ir bendrus darbo eigos patarimus, kurie puikiai atliks darbą. Vykdykite juos ir netrukus galėsite kurti profesionalius svetainių išdėstymus.

Žingsniai, skirti svetainės išdėstymuiNurodykite, ką reiškia sėkmė

Pasitarkite su savo klientais, kad sužinotumėte, kokie yra tikslai
Prieš pradėdami darbą, turite žinoti, kas tai, ką jūs projektuojote. Be svetainės aprašymo, jūs turite žinoti, kokie yra jo lūkesčiai. Pavyzdžiui, paimkite naujienų svetainę, koks tikslas? Ar tai padaryti kuo daugiau skelbimų parodymų, ar tai būtų geriausia skaitytojo patirtis? Kaip bus vertinami šie tikslai?

Geras redagavimas nebūtinai yra labiausiai blyksintis, bet tas, kuris ilgainiui pagerina našumą. Kalbėkite su savo klientais prieš pradedant dizainą, svarbu apibrėžti užduotį. Jums reikia sužinoti, kokie yra jų lūkesčiai ir tikslai.

Pirmiausia išdėstykite savo mintis popieriuje

Tai atrodo labai akivaizdi, bet per dažnai pasitaikanti klaida kada dizaineriai neria tiesiai į savo darbą, prieš pamąstydami apie problemą, kurią jie bando išspręsti. Dizainas yra kuriamas sprendžiant problemas, o problemų negalima išspręsti per gradientus ar šešėlį,  geriau suprojektuoti aiškią hierarchiją.

Pagalvokite apie turinį, išdėstymą ir funkcionalumą. Įsitikinkite, kad šios mintys atitinka jūsų kliento tikslus.

Pradėkite kurti aukščiausio lygio pagrindus

Kai prašoma sukurti projekto išvaizdą, pirmas dalykas, kurį reiktu daryti, yra sukurti aukščiausio lygio sistemą, kuri išspręstų visas dizaino problemas. Ši sistema yra vartotojo sąsaja, kuri supa turinį ir padeda vartotojui atlikti veiksmus ir naršyti jame. Tai apima navigaciją ir komponentus, tokius kaip šoninės juostos ir apatiniai strypai.

Jei atsižvelgsite į savo dizainą nuo šios perspektyvos, turėsite aiškiai suprasti, koks bus jūsų maketavimas, kai kuriate skyrius už pagrindinio puslapio.

Pridėti tinklelį

Tai taip paprasta, kaip ir skamba. Prieš pradėdami kurti viską, ko reikia, tai tinkamo tinklelio. Nėra jokių pasiteisinimų pradėti kurti dizainą be tinklelio – o jei jūs to nepadarėte, galiu jus patikinti, dizainas atrodys ne taip gerai. Tinklelis padės susisteminti skirtingų sekcijų išdėstymą; jis padės jums pritaikyti konkrečius ekrano dydžio reikalavimus ir padės sukurti reaguojamus šablonus, išspręsite daugybę dizaino klausimų.

Pasirinkite savo tipografiją

Tyrimas apie skirtingus šriftus ir spalvas yra projekto atradimo etapo dalis. Rekomenduojama naudoti ne daugiau kaip du skirtingus šriftus svetainėje, bet tai tikrai priklauso nuo jo pobūdžio. Apskritai pasirinkite šriftą, kurį lengva skaityti plačioms teksto dalims, ir žaismingiau žiūrėkite į pavadinimus ir raginimus veikti. Nebijokite naudoti didelių šriftų ir būti kūrybingai ir nuosekliai, kai naudojate spausdinimą.

Žingsniai, skirti svetainės išdėstymuiPasirinkite spalvų temą

Kai pasirinksite šriftų rinkinį, turėtumėte pradėti tyrinėti, kokias spalvas naudosite vartotojo sąsajoje, fonuose ir tekste. Rekomenduoju naudoti ribotą spalvų ir toninių kopijų bendrąją vartotojo sąsają.

Svarbu juos nuosekliai taikyti visoje vartotojo sąsajoje, priklausomai nuo elemento funkcionalumo. Pagalvokite apie svetainių, tokių kaip „Facebook“, „Twitter“, „Quora“ ir „Vimeo“, išdėstymą. Be vartotojo sąsajos neturėtų būti jokių spalvų apribojimų iliustracijoms ar grafinėms detalėms, jei jie netrukdo komponentų veikimui.

Padalinkite išdėstymą

Kuo paprastesnė svetainės struktūra, tuo lengviau naršyti. Kiekviena Jūsų svetainės dalis turi papasakoti istoriją. Išdėstymas turėtų padėti turinyje išskirti svarbiausius tos istorijos elementus.

Tiesą sakant, puslapyje neturėtų būti per daug raginimo imtis veiksmų – viskas turėtų eiti į šį galutinį „Ką aš galiu padaryti?“ Pagalvokite apie paprastą išdėstymą, kurį galite įsivaizduoti paprastam tikslui ir pradėkite pridėti reikalingus komponentus. Galų gale būsite nustebinti, kaip sunku išlaikyti vientisumą.

Kai interneto svetainės kūrimas bus baigtas ir jūs gausite patvirtinimą iš kliento / gamintojo jį propaguosite ir jei įmanoma, sukurkite konkretų portfolio, su vykstančiu darbu ir dizainais.